FUCK THE SYSTEM

Efter en sköööööön sovmorgon och en slapp lektion ligger jag återigen i sängen! Fast nu utan Anton min pojkvän :) Men med lite godis och Mía och Klara blir det ju lite bättre iallafall! Jag börjar tjocka på mig lite, men allt det ska bort i Belgien, där jag (förhoppningsvis) kommer träna rumpan av mig! Så blir jag värsta trimmad inför beach 09. Woho. Kanske till och med kan se ut som när jag spelade handboll? Då gillade jag iaf min kropp. Får hoppas det nu då :o håll tummarna för mig. Fast i och för dig, med all öl, pommesfrites och choklad i Belgien lär det ju bli rätt svårt att komma ner istället för upp... Men nej inte nu!

Nu: Skriva lite
Sen: Äta fläskfilé
Senare: Ligga under täcket och äta popcorn och kolla film! MUMS FILLIBABBA. 

Ingen slår mina planer!

byesålänge 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0