LITE STRUNT

Nu har coop bäckebol, ikea och kärra hus mitt exceptionella CV! Woho hoppas dom ringer mig i första hand. Sen har jag redan ett sommarjobb om jag vill ha, men det är bara 5 veckor. Men om jag inte får någon annanstans blir det lätt där! Jag får vara glad för att jag ens får något överhuvudtaget :)

Spotify äger när man inte har någon musik på datorn. Jag behöver musik. Eftersom min dator är om ominstallerad har jag ingenting! Första gången jag ominstallerade datorn fick jag ett jävla program som lurade mig att jag hade 650 trojaner så jag skulle köpa dom typ. Jag kan säga att jag var nog nära på att göra det... Men Anton hjälpte mig i sista stund :o

Nu ska jag nog käka lite ost med mögelost, yummie <3

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0