LÖRDAGSNATTSGODIS

Det här med balklänning, det finns verkligen ingen som jag tycker om! De som inte har massa paljetter eller blommor på sig är antingen too expensive eller ful på något annat sätt. Den jag tror att jag vill ha är en ljusgul knälång tubklänning med fint tyg. Inget mer. Det kan ju inte vara så svåååårt men joo :o

Andra chansen på melodifestivalen gick idag, och det gick ju inte som jag trodde! Ugglas låt var ju sjukt sämst, fattar inte varför folk röstar på den? Vi skulle ju få skämmas om den vinner i globen. Hennes rörelser när hon sjunger med, åh herregud!! Helt sjukt. Jag kan ju inte säga att hon är värsta puddingen när hon sjunger heller, hennes ansiktsuttryck och rörelser är sjukt avtändande. Blä usch, den låten gör ju finalen mindre värd att kolla på. Kanske bara jag som tycker så? Jaja :o

Nu ska jag se ett vänneravsnitt och sen sova. Tänka på att min älskling ligger och håller om mig hela natten!!!

underbart underbart :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0