MUSICA

Haha jag sitter och lyssna på gamla låtar från när jag var i Spanien för många årsen. Det var på kvällarna som en massa barn samlades och skulle dansa och sjunga. Så låtarna är i princip barnlåtar, och det mesta på spanska. Det är ändå kul att sjunga med fastän man inte kan språket, så man vet inte var man säger egentligen.

Annars har min dag fortsatt vara händelserik! Alexander kom hem så fick jag en gosig puss av honom. Sen har jag städat toaletten, lagat mat, diskat och städat i köket och dammsugit en hel del. Snart ska jag ta ett skööööööööönt varmt bad och lyssna på soad. Fast efter jag har lagt Alexander :) HAN ska läsa för MIG!

Du är så yeah yeah wow wow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0