UPPDATING

Jaa igår var jag ju som sagt på Sticky och såg Renegade Five :o insläpp vid nio, men dom började inte spela förrens över tolv. Och på en fredag är man ju sådär lagom trött så det var hyfsat jobbigt att sitta och vänta :o men det var värt det! Haha det var coolt att se rivstart med :o wohooho! En besvikelse var dock drinkarna. Förra gången jag var där drack jag grymt goda "Limejävel"drinkar. Men när jag frågade om det igår var dom inte alls lika goda! Men goda var dom för det var ju typ bara lime. Och lime är gott.

Btw, System Of A Down äger allt och alla!

Well well, nu ska jag snart åka och kolla balklänning! Sen vara med lisa :)

Lycka till Emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0